Om att ta tjuren vid hornen

Har idag varit ute och kört bil i regnet och mörkret till Sala och tillbaka för att ta en titt på golfen och plocka ur den samt för att träna mig inför måndag då jag satsar på att börja jobba igen. Måste erkänna att det kändes lite olustigt att åka förbi olycksplatsen och att möta bilar som ska svänga och blinkar men det kommer nog att ge sig så småningom. Hoppas jag iallafall.

Här kommer bilder på min skrotbil...........

image12 

                                               

Inser att man haft en enorm tur................

Ska iallafall åka till Stockholm som planerat imorgon med mamma och syrran. Ska bli skönt att bara tänka på sig själv, ha trevligt och bo på hotell. Rapporterar mer sedan.
              

Kommentarer
Postat av: Sari

Jag hoppas att du får en underbar helg med din mamma och syster...Kram på dej vännen!!!

2007-11-09 @ 22:45:11
URL: http://frufiona.bloggagratis.se
Postat av: Mickis

Hörde om den otäcka olyckan av guben min...jösses, vilken tur du hade. Läskigt :(
Är glad att du mår bra efter omständigheterna och hoppas att du får en härlig helg i storstan.
Kram Mickis

2007-11-10 @ 13:11:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0