Ny vecka, nytt liv????

Jaha ännu en måndag. Fattar inte att helgerna går så otroligt fort. Tror att timmarna går dubbelt så fort mot på vardagarna. Denna helg bara swischade förbi och sedan var den försvunnen för alltid. Kom tillbaka, snälla. Är inte riktigt redo för denna vecka ännu. Jag vill definitivt ha fler dagar som tillhör helgen, vill vara ledig mer.

Igår fyllde jag iallafall 32 år.........GRATTIS och ja må jag leva. Har lite problem fortfarande med att jag är så pass till åren, känner mig i sinnet som en 16-åring (oftast) och ibland ännu yngre (beror på humöret). Har egentligen inga problem med att bli äldre, nackdelen med detta är bara att alla andra blir yngre.....eller hur var det nu, kommer inte riktigt ihåg, är ju iallafall över trettio. Närminnet är ju inte alltid som det ska vara.......hahaha.
På det stora hela var det en bra dag,hade sovmorgon, inga ungar hemma eftersom vi var på trettioårsfest dagen innan, fick fina och användbara presenter och slapp laga mat. Tackar så mycket alla som kom ihåg att fira lilla mig.

Annars så rullar mitt liv på.

Imorgon är det ny sluta röka-kurs. Ska bli spännande att se vad vi lär oss då.
Onsdag och torsdag är det konferens för alla systerkollegor i vår region, så det ska bli spännande.
Ska på personalfest på fredag, ska bli kul/trevligt beroende på var man sätter ribban (om det blir som sist sitter den väldigt högt). Sist så utmärkte våran avdelning sig ganska rejält men vi hade kul och lärde känna massor med folk. Ett och annat glas vin slank också ner men vi skyller allt på att våra "handväskor" (bag-in-box) behövde drickas ur för att de var så tunga i början av kvällen men ju mer kvällen led ju lättare blev de......Himla konstigt.
På lördag ska jag tillsammans med gospelgruppen Jasper åka till Södertälje och sjunga. Det ska bli kul och har jag lite vett innanför pannbenet (ja skratta inte nu, jag tänker efter ibland) så tar jag det lite lungt på fredag, men jag kan inte lämna några garantier.
På söndag ska jag bara ta det lungt. Det är min plan än så länge men det kan ändra sig.


Kommentarer
Postat av: Sari

Men vännen!! GRATTIS i efterskott!! *suck*...Jag brukar komma ihåg juh...*får lite dåligt samvete*...Men jag grattar dig här iaf,,,=)

2007-10-08 @ 20:43:33
URL: http://frufiona.bloggagratis.se
Postat av: Mickis

Grattis igen :) Lät som en riktigt bra födelsedagshelg du *ler*
Ha det bäst....Kram Mickis

2007-10-08 @ 21:24:29
URL: http://mickis74.blogg.se
Postat av: Emma

Gratulerar på 16-års dagen!

2007-10-09 @ 18:16:58
Postat av: Lisa

Tackar och bugar..........

2007-10-09 @ 21:28:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0