Fortsättning följer...............

Ja imorse var det ju nån (nämner ingen vid nam men det börjar på F och han bor jag med) som inte var så pigg= understatement of the year. Det blev inte speciellt sent för honom men har noll koll på hur han kom hem har tom pengar kvar och kvitto på att han varit på BMB. Hade inte sagt till nån att han gick hem så mobilen ringde inatt och det var bror som var fundersam på var han var. Sov iallafall som en stock och drog timmerstockar på soffan i x antal timmar innan han gick och la sig. Och idag är det NO MERCY.......moahahahahaha (jag är en elak människa). M är på kalas på busborgen och han var tvungen att följa med och lämna henne där, fast jag har lovat att jag ska bjuda på pizza sedan, hembakad visserligen men det får duga.
Själv har jag och sonen pysslat inför dagisstart imorgon, fick uppdrag att i en skokartong göra sina semesterminnen och det tyckte han var kul i cirka tio minuter sen var allt annat intressant så det var ju kul att jag har gjort det mesta jobbet men han har iallafall bestämt vad som skulle va i och hur det skulle se ut. Så idag har jag haft mitt eget filofix-program och jag tyckte att det gick riktigt bra, inga saker flög omkring och jag svor bara lite.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0