Uppdatering inför Jul 2008

Ja då var i princip alla julklappar inhandlade, inslagna och uppmärkta. Julskinkan är griljerad och första skinkmackan har inmundigats med senap som brukligt (tyvärr inte med äppelmos som vi brukar i vår familj men det ska inhandlas imorrn). Till detta har det druckit julmust.
Fundering????
Blir man extra törstig av julmust? tycker mig se ett samband...när jag dricker julmust blir jag jättetörstig....hmmm kan jag va nå´t på spåren eller är jag bara paranoid? ja vem vet......
Kvar att göra inför julen är klä granen, inhandla sista julklapparna, dammsuga av golvet, fixa lite extra julgodis, åka till kyrkogården samt ta sig en rejäl grogg. Det är vad som är kvar och sen kommer julafton vare sig man vill eller inte men vi är redo och hoppas på snö.
Om man önskar tillräckligt mycket och det är det enda man vill ha kan man inte få det då då???? Jag vill ha snö........och kallt.......

Igår hade vi julkonsert i Badelunda kyrka med Jasper. Det va jättemysigt i denna lilla kyrka och vi sjöng julmusik i gospelton. Efte¨råt bjöds det på glögg och pepparkakor. När vi kom ut så snöade det och just då var det perfekt men säg den glädje som varar, två minuter senare regnade det. Men julstämningen infann sig iallafall en liten stund.

Dagen julsång...............


Kommer ni ihåg att jag var i Örebro på konsert för ett tag sedan och nu snubblade jag över detta.......kolla in bara

Kommentarer
Postat av: Sari

Halloj!! Fanns det fler klipp från Örebro?? Snacka om att man fick flashbacks...det var så häftigt,,,

GOD JUL!!! Kram

2008-12-23 @ 22:56:27
URL: http://frufiona.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0