Melodifestivalen 2008

Nu var det dags igen.......efter att ha nästan brytit sönder skivan från Melodifestivalen 2007 så är jag nu nästan glad att det kör igång igen. Och som man hade kunnat ana så gick Amy Diamond vidare men ett oväntat kort var ju Christer Sjögren med sin elvisinspirerade slagdänga. Inte bra men kommer nog tyvärr att sätta sig på hjärnan och spelas i radion tills man spyr på den. På det stora hela var det en helt ok lördagskväll med Melodifestival och mys med lördagsgodis, rödvin och M. E somnade under första bidraget så jag och M kollade på resten i princip ensamma då sambon spelade match.
Annars så har man det ganska bra just nu, fortfarande rökfri (4 Månader), skulle vilja va lite snyggare men va f-n, man tar vad man har eller får eller nå´t. Just nu orkar jag inte ta tag i det, har fullt upp med en massa annat men det kommer så småningom.
Har idag även odlat mer på mitt shoppingberoende, men idag nästan bara handlat åt ungarna. Är kul när man hittar saker billigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0