Wiiiiiiiii

image37

Indianer redo för att gå ut på krigsstigen eller tidig sminkdebut.......

Vad gör man när ungarna är hemma och sjuka,är uttråkad och vill bara göra något kul. Skicka karl till affären för att köpa ett Nintendo Wii så att man kan kicka butt med resten av familjen i diverse sportspel.
Visade sig att M var en jäkel på bowling.......strike x flera.
Själv spelade jag tennis igår så jag har träningsvärk och Sambon boxades......KO x flera så nu har vi umgåtts bara han och jag tillsammans utan att spela dataspel på varsin dator eller kolla på tv. Hade otroligt kul faktiskt och fortsätter det så här så blir det ju lite träning dagligen plus att vi umgås hahaha......
Har mitt syskonbarn här som frotterar sig med e för att få vattkoppor så igår var det full rulle från 8 på morgonen med lekar, spel, vattenfärger och detta före lunch, sen var de ut en sväng i regnet, mellis, nmer spel och lek, kvällsmat och sedan data spel och isäng. Gick bra denna gång, har sovit som stockar hela natten utan att bli ledsna, så nu är det barnkanalen en stund och jag dricker kaffe i lugn och ro innan jag ska spöa dem allihop i Wii. Muhahahahaha....inte så konstigt att barnen är dåliga förlorare.




Kommentarer
Postat av: Fridah

Hallå! Jag tänkte tipsa dig om en ny tävling som jag har på min blogg där du kan vinna en egendesignad klänning av Liv Hanell Designs. Om du själv inte kan eller vill ha den, kan du ju ge bort den till någon i pressent. Eftersom att det bara finns ett exemplar av den här klänningen så blir du ensam om den. Kolla in bloggen :)

- http://fridahcharlotta.blogg.se/1204050634_n_det_kan_inte_vara_s.html -

Kramar, Fridahcharlotta

2008-02-27 @ 10:11:57
URL: http://fridahcharlotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0