Sommar, sommar, sommar......

Har precis kommit hem från en vecka på Åland med sol , bad och mycket fiske. Denna semester har bägge knoddarna lärt sig att fiska med kastspö M med krok och E utan (man vill ju inte utmana ödet). Det har även druckits en och annan cider, öl, grogg och lite vin samt ätits god mat. Så nu känns det verkligen som att semestern har kickstartat.........
Hade visserligen lite regn men inte mer än man kunde stå ut med och lite kallt har det varit framförallt kvällstid men vad gör väl det..........SEMESTER............do I have to say anything more..........





         

När man väl kommit hem har ett lass med tvätt tvättats och det har fyllts på i diverse förråd och vår förhoppning var att vi skulle åka till stugan men så blev det inte för den trevliga överraskning som jag fick efter denna semester var att jag imorgon ska göra en leverbiopsi....ja skitkul......stor nål direkt in i lever och ta ut en liten bit........joooo vad jag längtar. Tycker att det ska bli jätteskoj........men förhoppningsvis så är det väl den sista undersökningen nu....annars vet jag inte vad jag tar mig till tycker det får räcka nu. Sedan min krock i november har jag varit mer hos läkare och på undersökningar sen jag var liten men nu är det väl förhoppningsvis slut.....håller tummarna.........

Idag har vi iallafall varit på Tuna Park och shoppat med morsan och det är alltid trevligt att glida omkring och spana löite på ditt och datt....har handlat lite födelsedagspresenter åt ungarna eftersom det börh´jar dra ihop sig.

Kommentarer
Postat av: Sari

Jag sänder dej styrkekramar...Hoppas att allt går bra!! Vad härligt att ni har haft det bra på Åland,,nyligen hemkommen från Öland.Underbart med semester!! Kram

2008-07-19 @ 20:46:17
URL: http://frufiona.bloggagratis.se
Postat av: Mickis

Ni var så brunbrända och fina så =)

Hoppas vi ses snart...dags för en fika snart, alldeles för länge sen :)



Hoppas allt är bra med er alla kram

2008-07-25 @ 08:37:57
URL: http://www.mickis74.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0