Midsommar i Måla

Jaha så var den över för detta året då......tre dar flyger fram så fort..........

Midsommar har traditionsenligt firats i Måla med syster och bror med familjer och J. Det var som vanligt.....silllunch med nubbe, dans kring midsommarstången som vi gjort, korvgrillning och mer nubbe, vin och groggkanna. Någon blev för full och andra blev osams och diskussionen gick hög och detta var bara på midsommarafton. Midsommardagen avlöpte i lite lugnare (njaaaa) tempo för vissa, andra hade fullt ös. Solen har lyst för det mesta och regnet öste enbart ned vid ett tillfälle per dag. Har gått i shorts och långärmat men inte varit så mycket mygg =),  (inte för att jag bryr mig). Man får vara glad åt det lilla.......
Tack för i helgen och jag hoppas vi ses till nästa år igen.......jag har iallafall bokat in mig.
Idag har man iallafall känt att man lever efter för mycket sprit, sång och dålig bäddsoffa. Är inte gjord för att sova i den. Har även haft lite skallebank men det kan även bero på vätskebrist =) eller inte. Tycker att jag har druckit en hel del i helgen. Hmmmmm får inte ihop det riktigt.

Har idag börjat att räkna ner till semestern, bara två veckor kvar.....................Längtar...................Åland vi kommer snart....

Kommentarer
Postat av: zyraan

Tack själva!! Spikat inför nästa år!! O snart..Åland here we come!! Kram!

2008-06-24 @ 13:52:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0