Jag har blivit en poolare.......

Har äntligen efter 3 års slit och tjat lyckats få min pool till baksidan. Har kört med argument som:
Vi gör ju inget annat än badar på tomten......
Ungarna måste ju ha så att de kan lära sig att simma......
Slipper trängseln på stranden......
Blir billigare eftersom man slipper bensin och glasskostnad.....
Skinnydipping asg.........näääääää skulle inte tro det, vill inte chocka nån

Så nu är den på plats, förarbetet är gjort och den är uppfylld till hälften just nu och ungarna badar trots att det är kallt. Har även investerat i en saltpump så att man slipper allt palt med klor och mätningar. Så nu hoppas iallafall vi på att det blir kanomväder och att vi kan utnyttja vår pool till max.
E var först med att doppa sig idag ofrivilligt men iallafall.....blev lite skraj men efter två sekunder var det dags igen.....

Nä nu ska jag ut i solen och kanske svalka mig med ett dopp i poolen.........

Kommentarer
Postat av: Natalie B

Hej!

Svara gärna på dagens fråga i min blogg!

Ha en underbar dag!

2008-05-31 @ 10:53:56
URL: http://natalieb.blogg.se
Postat av: Sari

Lite bilder vill man ju se från premiärdoppet??!! Hehehe

2008-05-31 @ 23:51:24
URL: http://frufiona.bloggagratis.se
Postat av: Mickis

Vad mysigt med pool hemma....skönt att slippa alla andra i trängsel *ler*

Hoppas allt är bra med er. Hälsa la familia.

Kram Mickis

2008-06-02 @ 17:04:54
Postat av: zyraan

...hoppas ju få med er på annat bad oxå ju...kram..o jag vill oxå se bilder..muuuahhhaaa...hihi...

2008-06-02 @ 19:07:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0