Nykryssad och ser ut som om jag fått stryk

Har varit och firat en fd kollega som fyller femtio och det var som vanligt när vi åker....full rulle från dess vi gick på bussen tills dess vi klev av. Hade otroligt roligt.......en hel del nya citat har myntat som alltid.
"Vad är allmänheten???" "Vilka är allmänheten??" GG-gänget samt att I har gett fingret ett nytt utseende.....
Har skrattat till C som gick ut för att röka och kommer tillbaks efter fyra timmar utan att ha rökt för hon hittade inte ut...hade även samma cigg i handen. Blir impad av att dessa kvinnor som skulle kunna vara en morsa, de orkar mer än en annan....men de är klockrena och i sitt esse på dessa kryssningar. Ingen dramatik och inga skandaler....vad jag vet iallafall. Toppen var det iallafall att trubaduren sjöng för Sunkan och hon skämdes........blev dock lite rörd dagen efter när hon fick sin present....SURPRISE........önskar bara att vi kunnat övertala killarna att ställa upp i små elefanttanga men de ville inte....tycker det är lite taskigt faktiskt, skulle kunna ställa upp lite tycker jag. Fast jag vet inte om jag skulle vilja se dem i detta....huhuhu mardrömmar för flera veckor framåt.

Är annars nyopererad och ser ut som om någon har gett mig ett knytnävsslag på höger öga.
Igår kl. 12.15 opererade de in en radioaktiv ögonapplikatorplatt i överdelen av mitt högra öga samt laserbehandlade tumören så att den ska minska ytterligare, så nu ska jag ha denna platta i fyra dygn tills på måndag då den ska bort och sedan är det återbesök om en månad och två veckors sjukskrivning. Har nu två olika sorters ögondroppar som jag ska ta två och tre gånger om dagen så det gäller att jag kommer ihåg detta och att jag träffar rätt. Är lite klurigt att pricka rätt när man knappt kan öppna ögat. Har även insett att jag kanske inte skulle kunna jobba såhär, lite svårt att förklara varför man har solglasögon inomhus....hmmmmmm. Och ingen skulle nog tro att jag opererat mig....

Har även bevis på att jag till på måndag ses som radioaktiv och tillhör St Eriks sjukhus då jag har ett id-band där det står "Patienten har en radioaktiv ögonapplikator inopererad, Kontakta St Eriks sjukhus Sthlm..." så I´m their b---h now......... eller iaf till måndag.....

Känsliga tittare varnas nu då jag kommer att visa lite bilder.......
ja ja det är lite kort på mig så bli inte allt för rädda..........hahahahahahaha

    








Kommentarer
Postat av: Emma

Ha ha, i min blogg var hon bara borta i tre timmar, kan det bero på vissa brister i vår tidsuppfattning den tiden på dygnet? När åker vi nästa gång då?

2008-05-10 @ 10:38:09
URL: http://[email protected]
Postat av: Lisa

snart....tycker jag iallafall

2008-05-10 @ 12:29:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0