Är i fas igen......... eller?????

Tror att jag är i fas igen. Försöker ha koll på vad jag säger till ungarna och sambon och det är bara att bita i det sura äpplet och ta tjuren vid hornen (jag ska försöka att vara lite gladare, säga vad jag tycker och inte sura så mycket men det gåråt båda hållen). Har fortfarande ont i magen för att M blev så ledsen. Hon har drömt mardrömmar om att jag inte kommer hem från jobbet utan försvinner på vägen och igår när jag var och sjöng så längtade hon och var orolig när jag inte var hemma........så jag känner mig fortfarande inte helt ok med det hela.....jag ska försöka behärska mig.......

Är annars lättad över att det har fattats beslut efter en hel del vånda, sömnlösa nätter och terapisessioner (inte bara i min värld) och i mina ögon rätt beslut...........
Ja, jag och tjejerna på jobbet kommer att få en ny kollega och det blir som vi ville...............
så välkommen på riktigt den här gången.....
Det ska bli såååååå kul och skönt att samåka med någon..........

Igår var jag som jag sagt tidigare och övade med Jasper och dagen innan var det kördag i Sura med Kaos och Sura gospel. Kvällen avslutades med en konsert med komp och fullt ös och det var så inspirerande och roligt.....tänk att det kan va så kul med komp och lite go i kören.....
Var egentligen inte så sugen på att repa men ibland är det bra att man gör saker som man inte vill egentligen. Peppade en annan i Jasper att följa med som inte heller hade nån lust och vi var inte så många där men vi började med julsånger inför julkonsert i Badelunda 21/12 och det var så roligt. Om resten av låtarna blir lika bra så kommer det att bli så bra och nu känns det kul igen efter en period av seghet......och inte blev det bättre av att jag och två till gick och fikade efteråt och det är precis vad man behöver ibland...få skratta och snacka lite skit över gott fikabröd och kaffe........mmmmmm.

Jag är tacksam för vänner som finns när man behöver dem.........................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0