Väntans tider..........nytt alterego??????

...................och det suger att vänta speciellt när man måste hålla tyst och inte kan påverka resultatet (tyvärr funkar inte valfusk, mutor eller hot i denna situation och om det hade funkat skulle jag ha utnyttjat dem redan hihi, har försökt lite). Inte alltid min starka sida alla gånger men jag jobbar på det....och det går ganska bra iallafall vad jag tror.
Börjar mer och mer tänka på att världen snart är i fas igen.........What goes around comes around.....och att saker och ting som var menat att vara händer (om jag önskar mig mycket, håller tummarna och kanske tänder ett tårtljus och blåser ut).
Karma, Guds vilja, ödet kalla det vad du vill men ibland är det bara så att man får en chans till och då är det meningen att man ska ta den.
Så just nu är jag lite frustrerad för att jag inte kan bestämma, men så är livet och I´m just around for the ride.........
Fast hoppas att det sker snart så man kan börja sova ordentligt på nätterna annars får jag skaffa sömntabletter (hihi är ju så förtjust i det).

Oj mycket internationellt nu (lexikon finns på google). Kan bero på klippet kanske. Har blivit inspirerad att prata engelska nu eller hur var det..........
Kanske ska skaffa ytterligare ett alter ego som är engelskspråkig som komplement till barska tyska syster Helga......hmmmm nu har jag fått något att fnula på de närmsta dagarna.
- Vad ska denna person heta (Brittany, Steph, Amber, Amy, Kim) 
- Vilken karaktär ska den ha (supermesig och supersoft kanske eller superpuckad)
- Yrkesroll (sjuksköterska eller något helt annat)
- Ska det vara en kvinna eller ska man vara jämlik (Brad, Heath, Kim, Dick)
- Om jämlik måste jag då ha en annan hudfärg och isåfall vilken
- Blond, brunett eller rödhårig

Ja mycket att fundera på nu.............

Helgen har haft en del trevligt att bjuda på iallafall. Firade en gammal (hihihihi...i ordet dubbla bemärkelse) kollega som fyllt fyrtio så det var restaurang, vin, trevligt umgänge, dans och sång. Det enda som saknades var snygga karlar men man får väl spana in sambon då......Blev en aning rund under fötterna och fick lift hem av E´s gravida kompis....tack för skjutsen och jag vet att jag var dryg....sorry...... men jag är skyldig dig en till senare........
Annars så har jag blåst en massa pengar på mig själv och familjen....nästan så att man har lite dåligt samvete....nääääää inte då.......det får man unna sig ibland =).
Har handlat lite julsaker och insett att det snart är dags. Det är snart bara sju veckor kvar och jag har redan börjat att hota barnen med tomten och mutat dem med pepparkakor....Vad gör man inte för husfriden?????

Pssst.detta knarket vill jag ha hahahahahaha...............


Kommentarer
Postat av: Linnea

Klart du inte var dryg =)

Var jag som var arg bara.

2008-11-12 @ 20:47:09
URL: http://jessamy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0