Full rulle....som vanligt

Jaaaa....det är som vanligt, livet går på i 190 och det är massor som man ska komma ihåg. Har precis konstaterat att denna vecka är lika fullsmäckad som vanligt.
Måndag:
Jobb som vanligt. Införande av datajournal. Vilket var spännande. Väntade hela dan på att systemet skulle krascha men inte då (aldrig får man ha nå kul). Skynda hem och städa lite, fixa mat och fika sedan tupperwareparty med diverse hopplock av olika människor. Inte nog med det så har vi ingen kontakt med comhem så vi kan inte kolla på tv.
Tisdag:
Utlånad till annat arbetsställe. Ska bli spännande men lite pirrigt på en gång. Om de inte är snälla så åker jag hem så det så. Skynda hem för sen är det -iiittccchhh, karateträning och matlagning.
Onsdag:
Föreläsa i Örebro (har förberett mig...ja lite iallafall), skynda hem och hämta ungar och H, fixa mat och gå på kör.
Torsdag:
Åter på jobb, massor att göra säkert och kollegan har semester. Ta det lungt på kvällen????? Kolla på tv???? Hoppas jag iallafall.
Fredag:
Jobba, jobba, jobba och möten, sluta 14.30 (håller tummarna). Halvdö i soffan medan ungarna kollar på idol eller nå´t annat som är helt iq-befriat så man slipper tänka.
Helgen:
Äntligen vila eller fortsätta städa ute på tomten????? Svårt val, vi får se vad det blir.

Ja det är härligt att man hinner med att stanna upp och njuta av livet......not.

Ps.
Hellboy bara vilade sig lite inför helgen då det var det dags igen....stort utbrott på två leksaksaffärer, vägran att hålla mig i handen i rulltrappan, två drama-queenutspel. Första på Kappahl....Du älskar inte mig längre mamma efter en lång stunds frispel och gråtande...var nog då skammen började komma, andra vid svartån.....Kasta mig inte i vattnet mamma....
Ja jag vet inte vad min son har för syn på mig men efter denna helg så kommer nog tanterna från soc och vill ha ett litet snack med en.....
- Nääää jag kastar honom bara i vattnet på fredagar och nu var det ju lördag och jo jag gillar honom inge vidare faktiskt om jag ska vara ärlig eller vad ska man säga.......... 

Kommentarer
Postat av: Mickis

Ojoj, ja du lär ju känna att du lever efter den här veckan iallafall....;)



Tror att Hellboy har lite med den där jädrans 4-årsåldern att göra, för J har lite av det i sig han också...S





Kram på dig från oss alla

2008-10-28 @ 09:14:46
URL: http://mickis74.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0