Hell boy- not anymore

Kan det vara så att det har vänt?????? Min lila hell boy har senaste dagarna varit hur go och mysig som helst, visserligen har han varit hemma förkyld men kan det vara möjligt att det har gått över. Idag har han varit på 4-årskontroll och enligt sambon skötte han sig exemplariskt därefter har han och jag varit och storhandlat på Maxi och även där var han som ett litet ljus. Glad, nöjd med en liten svacka men helt otroligt att det kan va så bra som idag. Ja vissa dagar är bättre än andra så just nu ligger han inte ute på blocket eller tradera.

M har varit på karateträning idag och hon tycker att det är jättekul framförallt att en del anhöriga har varit och tittat på henne och det betyder mycket. Tyvärr är tränanren supertrist men han lockar till en hel del glada skratt efteråt och under tiden. Ger inte direkt något intryck fyllt av pondus som man förväntar sig av en karatetränare men han kanske vinner i längden och så länge så förgyller han våra dagar då vi går på karate.

Annars så är denna vecka fylld av körsång, kör och mer sång........
Körrep måndag och onsdag och sedan konsert (vi sjunger med i två arrade låtar och lite innan det börjar) tillsammans med "Kingen" i Tomaskyrkan på torsdag kl. 19 så det ska bli spännande.

Imorgon har jag lånat min systerdotter så att ungarna kan sysselsätta sig själva så att jag kan förbereda mig inför nästa vecka då jag ska föreläsa i Örebro på utbildningen. (hahaha lite smart är man väl)
Annars har jag upptäckt att vänner kan finnas på de mest oväntade platser och det känns skönt att veta att det finns de som tänker på en och hur man har det. Tack!!!!! Jag är tacksam.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0