A trip down memory lane.......

Idag är det fem år sedan lillknoddas föddes.
Dramatiskt och snabbt med allt vad det innebär.
1618 g och 40 cm i utsträckt tillstånd, fem veckor för tidigt med urakut katastrofsnitt.
En liten fjutt som skrämde livet ur sin mamma och pappa (men som vi är mycket tacksamma för att vi har...oftast).
Ett antal veckors inneliggande sjukhusvård med operationer, komplikationer och permissioner följde detta.
Om vi hade vetat då vad som väntade oss tror jag att vi skulle ha sparkat bakut direkt och försökt oss på en reklamation på vårat måndagsexemplar. Idag med facit i hand så är vi glada att han finns hos oss och vi vet att det hade kunnat varit värre.

Grodan hos pappa, 2 veckor

I min låda på 69:an, cirka en vecka

Sen blev jag lite större, cirka ett halvår

Lärde mig krypa och uppskatta att käka sand, cirka ett år

Jag blev ett och ett halvt och fyllde en korg

Haft surfarfrilla -06

Har varit paket på min första maskerad på dagis -07

Jag fyllde 3 år, -07

Firat flera jular, -08

Fått en hel del törnar genom livet

....men även haft mycket kul

Tänk vilken tur vi har att han finns med oss denna lilla huligan som tidvis driver oss till vansinne men mesta tiden är alldeles underbar..........


Kommentarer
Postat av: Jhens

Man glömmer bort att han varit så liten.

Underbar liten grabb, hälsa honom att ja kommer å brottar ner honom snart =)

2009-08-19 @ 23:06:45
Postat av: Åsa "Barbamamma"

Herregusingen vilken lite plutt!!! Och nu har han blivit "stora killen" Hur söt som helst!! Kram

2009-08-26 @ 09:50:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0