Mitt nya love/hate objekt eller Livsstilsförändring fas 2

Ja jag vet.......
Jag impulsshoppar på tok för mycket och idag har jag investerat i alternativt kastat pengarna i sjön beroende på hur det går. Jag har blivit nöjd (?) innehavare/ägare av en sprillans ny Crosstrainer (om inte annat så tycker ungarna att den är kul). Så nu finns det inga fler ursäkter till varför jag inte kan motionera. Har ju tidigare skyllt på diverse problem som sena arbetstider, pendling, ungarna (egentligen bra på teve) men nu kommer jag att kunna kolla på teve och motionera samtidigt. Den ultimata kombinationen. Så ikväll när ungar sover och sambon jobbar ska jag och min nya vän stifta bekantskap med varandra , känna varann på pulsen och se om vi kommer att bli nära vänner eller bara bekanta. Jag hoppas på det tidigare. Är redo att inleda en relation med denna och hoppas att jag inte går under, blir slukad med hull och hår och kommer ur detta med liv och lem i behåll.
So please be gentle......det var ju ett tag sen sist. Och imorgon får vi se om det har gett resultat. Räknar med lite träningsvärk iallafall.
Målet för denna investering (?????) är att röra på sig dagligen iallafall 20-30 minuter (utöver den vardagsmotion som man får).
Jag håller er uppdaterade och vi får se hur denna relation artar sig...........

 
Lite suddigt men så här ser den ut....

Kommentarer
Postat av: morsan

nytt upplägg snyggt o ha det

2009-02-19 @ 22:08:24
Postat av: Anonym

Hoppas du o nya polaren kommer bra överens....annars kan jag ta över henne/honom/den ;)



Du har en utmaning i min blogg., "utmaning 1"





2009-02-20 @ 22:05:08
URL: http://mickis74.bloggagratis.se
Postat av: Sarif

Du har en utmaning att anta i min blogg...Trevlig helg...kram

2009-02-20 @ 22:53:45
URL: http://frufiona.bloggagratis.se
Postat av: zyraan

Nej nu jäklar..wow..kämpa på!! Fin polare du skaffat!

Hoppas ni får en kanondag i sthlm!

Kram!

2009-02-21 @ 13:34:49
Postat av: Anonym

Ny look på sidan..fin fin!

2009-02-22 @ 20:45:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0