Nytt år- nytt liv

Då var det dags att ta tag i livet igen då....
Jo det är dags att infria det som jag lovar mig själv varje år...
Viktnedgång och att börja motionera mer.
Helgen som var har ägnats åt att se till att fettdepåer är fyllda till max och att alkoholegot har fått sitt ett tag framåt iallafall.
Jag är redo, laddad och taggad till tänderna......hmmmmm......den som fick sätta tänderna i nå´t....nej fokus....beach 2009 och då ska jag gå i en bikini. Kanske inte snyggast på stranden men vill inte se ut som en strandad val (iår igen synd om övriga på stranden).
Tycker att det är på tiden att ta tag i detta. Kan inte längre skylla på att E föddes för tidigt, två graviditeter, dåligt mående, diagnos, sluta rökat eller tusen andra ursäkter eller försvar.
Hihihihi ni som följt mig vet ju att detta löfte kommer lite då och då men nu j-lar ska det bli av........

Uppdatering kommer att ske på bloggen hur det än går men eftersom det är officiellt nu så är det "beyond the point of no return"..........so here goes....(har varit mycket engelska en tid på jobbet nu, sätter sina spår)

Projekt 2- semesterplanering.
Verkar som att det bara blir vår familj i år och är sugen på att köra fiskeresa till Åland (igen). Så sambon och jag sitter och spanar i kataloger, drömmer oss bort och undrar när det ska bli av......
Har även planer på lite annat i sommar men vad det blir vet vi inte än....tiden får utvisa detta.......

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag har nominerat dig...

2009-01-13 @ 18:21:48
URL: http://enligtemma.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vill oxå till Åland..men men...

2009-01-13 @ 18:24:47
Postat av: Anonym

Jag lovar att peppa dig. Jag vet att när du väl bestämt dig så ger du dej den på att klara av vad du tar dej för...Kram och tack för nomineringen

2009-01-13 @ 22:08:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0