Mumsiga maränger

Åhhhhh vad det var gott............
Har precis gjort maränger och jag har äntligen hittat något som är lätt att göra, lätt att variera och som jag klarar av utan problem och de blev riktigt goda. Ungarna käkade helst de utan något i (och fick nog bästa betyget eftersom M sa att de smakade som köpta). Själv hackade jag hasselnötter och hade i mina och en till två sådan innehåller lika lite/mycket kcal som i en halv banan och det kan man ju unna sig.
Speciellt nu när man har crosstrainern samt att jag fick en tränings-dvd från viktklubb så nu jäklars ska kondisen upp på topp. Det finns ingen återväg så här ska tränas när ungarna lagt sig och innan Cityakuten.
Det är ju dags för sista säsongen nu och eftersom jag följt hela serien från början så måste man ju kolla på denna säsong också. Har laddat och gömt undan en påse mikropop som jag ska mumsa på efter att jag tränat. Är ju lite spännande att se om de kan variera sig inför den sista säsongen och om det kommer tillbaka några gamla kändisar???

Annars rullar livet på som vanligt. Har två kallelser till C-las. Den ena för blodtryckskontroll över 24 timmar och det andra till ögonkliniken för att träffa en ortoptist (vad det nu är?????). Denne ska kolla om min begynnande skelning (ja jag erkänner det lite iallafall) går att årgärda eller om det finns något att göra mot min huvudvärk (och ja man kan ha ont i en protes hihihi). Så det blir lite intensivt här i mars. Har ju redan börjat jobba på en förnyelse av mitt frikort och jag som enbart haft det vid ett tillfälle tidigare tror att det blir ett i år med och då har jag haft det två år i rad (ska nog skicka in till Gillis på rekordbyrån).
Jag har sagt det förut och det är så sant.......
Före trettio inga problem efter trettio har hela jag jangserat. Är tydligen i behov av en extreme make-over i kombination med en helrenovering (invärtes och utvärtes).

Viktkampen går sin gilla gång och trots en del "fusk" med mat och godis så går det så sakteliga åt rätt håll och så sant som det är sagt:
- Alla minus är bra minus...................



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0