Levande apotek tydligen

Var hos familjeläkaren, vilken är en läskig och respektingivande person (45 minuter av samtal och genomgång, vem får det hos sin doktor????) men samtidigt förstående och bra och framförallt kunnig.
Så nu har jag ett halvt apotek en gång per dag (funderar på att skaffa mig en dosett) med diverse preparat för att jag ska må bättre (?).
Vad jag hittills har märkt är att de urindrivande medicinen verkligen var urindrivande och det snabbt (tvingade kollegan att stanna på väg till Örebro då jag bara var tvungen). Har sprungit på toaletten mer gånger än jag kan komma ihåg (undrar om urininkontinens känns så här eftersom jag efter en dag planerar mina besök så att det inte ska inkräkta så mycket på resten eller på mig). Har lovat att jag ska ta min medicin halvvägs imorgon så vi slipper stanna på vägen hihhihihihihihi.
Förhoppningsvis försvinner snart de svullna benen och jag blir som ett sugrör snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0