Hade fel.........

Ingen sommar på väg trots gårdagen. Nu regn och rusk och visserligen varmt men inte så man kan sitta ute och njuta. Hade laddat för en frukost ute idag men när vi gick och lade oss igår så började det regna. Så vad göra en grå, trist söndag. Jo vad alla gillar att göra = åka och shoppa kläder så jag och dottern drog iväg till Hälla och handlade kläder till avslutningen och en massa annat smått och gott så nu är hon ekiperad iallafall. Själv köpte jag ett nytt nagellack och det var allt.
Annars har vi knappt sett röken av ungarna denna helg och börjar ana vad som komma skall. Sonen har varit ute med sina kompisar och cyklat och Dottern har varit hos diverse kompisar. Just nu har vi två tjejer på besök och det fnissas en hel del därinifrån. Hon verkar vara en social och populär tjej vilket känns skönt eftersom det blir lite enklare då. Har lärt känna en ny tjej i simningen som bor på Bäckby varannan vecka och det verkar som att det funkar bra.


Imorgon är det dags igen för jobb och som det är just nu så är stämningen ganska negativ men optimist som jag är hoppas jag på att det är för att man behöver semester.

Nä tänkte gå ut och rensa lite ogräs men tydligen ska jag hålla mig inne för himlen öppnar sig och regnet kommer igen.......

Lägger in en bild på fotbollstokiga  sonen.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0