Jävla skitdag......

Började vid lunch igår. Så jäkla ont i sidan där jag opererat mig och hugger till med jämna mellanrum. Vet inte vad det beror på om jag har överansträngt mig eller om jag sträckt mig. Kan det kanske vara så att jag har sovit på denna sida och att kroppen inte tyckte det var helt ok. Känner mig numer som en gammal tant då jag knappt kan sätta mig utan att det hugger till och jag rör mig sakta framåt när jag går. Att promenera i sakta mak har en ny innebörd nu. Känner mig som en gravid 90-åring med foglossning och rullator....


Var ju så glad att jag hade kunnat ta bort Alvedonen helt under flera dagar och idag var jag tvungen att ta Tradolan och Alvedon men det hjälpte föga.Känns som man tar ett steg framåt och gläds åt det och då pang två steg bakåt. Jag vill vara frisk ju. Är trött på att vara grinig, sur och ha ont. Vill även orka mer och inte bli helt slut så fort man ska göra något. Är även lite bekymrad inför semestern då jag hoppas att denna smärta släpper tills dess annars kan det bli olidligt om man inte kan göra så mycket.

Så här känner jag mig.....

Är iallafall glad över att barnen hjälper till framförallt den stora och plockar och donar när man ber henne. Tur att man har familjen som ställer upp men när man inte är så glad tröttnar även de.

 

Har fått uppmuntrande saker av dottern som boostar upp humöret lite

Ros gjord av två servetter. Kan användas till det mesta hårprydnad, till gardinerna enbart fantasin sätter gränser...

 

Mina kids...stekarna, bådar gott inför framtiden

 

Har även haft lite Dolly-mys i några dagar då hennes lillmatte tillbringat tiden i Stockholm tillsammans med sina föräldrar. Hårdträning inför semestern på Åland.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0