Uttrycket "Gråta av trötthet"

Hade sommarkonsert med Jasper i söndags.
Det var jätteroligt men också jobbigt då viljan finns men kroppen inte kan, tur att man är j......igt envis så det går på ren vilja ibland.
Vart iallafall succe med över 50 betalande och en i princip fullsatt kyrka. Coolt och det verkade som att alla var nöjda med konserten både medverkande och publik. Euforin och energin var stor under konserten och efteråt men när jag satte mig i bilen hem så tog energin slut och sen vart det lite sova på soffan innan det var dags att gå och lägga sig.
Tack alla i Jasper för en kanonkonsert. Det är så himla kul att sjunga med er alla.....
Nu är det iallafall sommaruppehåll vilket är skönt på ett sätt så man får vila sig ordentligt....



Jasper, Centrumkyrkan 2011-06-12
Fotograf Kristoffer Hasselberg

Igår fick jag betala för konserten i kroppen. Efter att ha lämnat ungarna i skolan, varit hos distrikssköterkan för omläggning, hämta i skolan, handla, laga mat och skjutsa till simträning bröt jag ihop vid matbordet av trötthet och att jag hade så j...a ont.
Uttrycket "gråta av trötthet" fick en innebörd för mig. Var så fysiskt trött att jag bara grät vilket gjorde barnen lite bekymrade. Hade fullt sjå med att ta mig ut till bilen och skjutsa M till simträningen. Om det inte hade varit för att det var sista gången skulle hon fått stanna hemma. Efter detta så hem och somnade på soffan i 40 minuter innan det var dags för fika med Jasper innan det var dags för sommaruppehållet. Resten av kvällen tillbringades i ryggläge i soffan kollades på tv. 
Tyvärr så har sambon sin helvetesvecka denna vecka så han jobbar över varje dag så alla måsten måste ju göras.....
Hoppas att det inte kan bli värre nu. Vill bli bra..... 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0