Stödisarna har kommit......

Och de är lika snygga som på bilden.....längtar tills värmen avtar och man får kränga på sig dessa.
 
Är så himla nöjd med dessa stödstrumpor. Har flera par sedan tidigare och jag gillar verkligen de med mönster då man känner sig lite snygg samtidigt som de är funktionella.
 
Livet går sin gilla gång här. Tredje veckan på jobbet och nu börjar det kännas som man inte haft semester.  Magkatarren är ett faktum igen.....
Arbetsbelastningen är hög då flera kollegor inte kommit tillbaka än och patienterna är som vanligt igen. Känns skönt att det är som vanligt med allt.
Tacksam för mitt arbete trots att jag ibland har lust att dra täcket över huvudet och bara sova vidare.
 
Haft en trevlig helg med min vän och kollega som firade bröllopsdag. Avnjöt en god skaldjurbuffé på Öster Mälarstrand och hade så trevligt att tre timmar bara flög iväg.....
 
  
 
Har också shoppat så nu är klänningen klar till bröllopet i början av september och jag tränar så det står härliga till på sången jag ska sjunga, Sarah Dawn Finer "Kärleksvisan"....går riktigt bra.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0