Jaha och så var denna jul över

Tre dagars julfirande är äntligen över och med facit i hand så blev det mer lyckat än jag hade kunnat tro. Ungarna blev nöjda med sina julklappar och jag fick något som jag inte hade köpt åt mig själv. Hade även hunnit handla till sambon tillsammans med ungarna.
Dessutom så klarade jag av att hålla mig utan att röka trots att jag var jättesugen hela julen men det gick så nu är det bara att fortsätta att kämpa på.
Hade även lite tid denna jul bara för vår lilla familj och det var helt underbart att bara få ta det lungt tillsammans och spela spel i massor.

Spel verkar ha varit årets julklapp i vår familj bland barnen. Sällskapsspel och dataspel så nu har vi spelat couronne, bowlat och spelat memory och bi-spelet. Det är riktigt underhållande att se hur pass sura eller glada ungarna blir om de vinner eller förlorar.......m har även fått body-balance men det har vi inte provat än.......vet inte om man fixar det. Spelet är ju detsamma som Twister, man ska kasta tärningar och sätta fot och hand på de färger som man får (är som upplagt för sjukskrivning).

JULEN 2007

          

  

PS. Så vill vi gärna tacka tomten som kom till oss på juldagen trots att han har massor att göra då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0