Välkommen 2008

Jaha då var detta år snart slut.....dags för en liten reflektion.
2007 var året:
- jag sa upp mig från landstinget och vågade ta steget ut till ett helt nytt jobb med andra förutsättningar
- jag slutade röka för första (och förhoppningsvis sista) gången
- sambon förlorade sin pappa hastigt o oväntat
- m började i skolan (visserligen förskoleklass men ändå)
- jag blev faster igen till en liten tjej
- e blev stor på riktigt och slutade med blöja och sover i sitt rum på nätterna = vi fick tillbaka vårat sovrum
- vi påbörjade renovering och bygge på vårat hus
- sambon fick fast jobb efter en tids ovisshet
- vi kommer att minnas att det var en lång trist sommar utan sol, en mörk höst utan sol och en grå blöt vinter (inte konstigt att man blir deppig)
- jag krockade och klarade mig utan större skador

Så välkommen 2008 och hoppas att det blir ett bra år för oss allihop.

GOTT NYTT ÅR

image34




Kommentarer
Postat av: Mickis

Gott Nytt År till er allihopa!!!!
Kram från fam. W :-)

2007-12-30 @ 23:41:41
Postat av: Emma

God fortsättning!

2008-01-04 @ 11:16:24
URL: http://enligtemma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0