Vampyrer, varulvar och zombies

Har börjat vara mer och mer på facebook (nu när jag orkat läsa och börjat fatta lite hur det funkar) och har upptäckt att man kan slåss med sina olika alter-egon. Och det är riktigt spännande att se om man utvecklas och vinner sina matcher. Så nu vid Halloween passar det ju bra att bita sina vänner så de förvandlas till zombies, varulvar och vampyrer. Det är också ganska skönt att vara helt IQ-befriad och inte behöva tänka alls.



Så här är jag, klar förbättring eller hur........Ska avancera så jag blir ännu snyggare.

Annars så är det ganska spännande att utforska facebook , man hittar folk som inte hade en aning om fortfarande existerade och dessutom kan man bjuda in dem till sina vänlista (man kan ju även spana in andras listor över vänner).


Har upptäckt att nu sen jag slutat röka har jag en massa tid över och har börjat tillbringa den vid datorn så jag håller väl på att bli en datanörd. Fast det är ju ganska kul att spana in olika roliga klipp, spela spel och utforska olika bloggar och kolla efter diverse knäppa och spännande saker på internet. Fattar bara inte att folk har tid, lust och ork till att lägga ut allt. Måste finnas otroligt mycket människor med för mycket fritid.

För övrigt så består mitt liv just nu av jobb, jobb och jobb. Tycker att veckorna flyger fram och har väl börjat inse att det börjar dra ihop sig till jul. Och som vanligt har man inte en aning om vad man ska handla för julklappar. Man vill ju inte vara hur hysterisk som helst utan helst ska det vara användbara och pedagogiska saker (och hur kul är det att få). Som tur är finns det ju lite tid kvar att fundera på vad alla syskonbarn, egna barn och övrigt löst folk ska få.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0