Dags för operation och vårtecken......

Nu har jag fått tid till operation.................... 8maj är det dags. Det är då jag ska lägga in en platta i ögat och sedan vara sjukskriven i två veckor. 
tur är har jag fixat en vikarie som jag litar på till 100% så det känns tryggt att lämna jobbet i hennes händer. Gör att en annan slipper fokusera på jobbet eller på om allt blir gjort.......och det känns på ett sätt bra trots att jag har svårt att förstå varför jag ska vara borta två veckor. Känner mig ju inte ett dugg sjuk men eftersom min nya och gamla chef har gaddat ihop sig så får jag inte jobba......hmmmmmm ska bara vara hemma och pilla mig i naveln alltså. Håller tummarna för att det blir fint väder iallafall så man kan vara ute och njuta utav det men med min otur blir det väl spöregn....hahahaha.

Märks också att det börjar bli vår........har inte druckit så här mycket vin på en helg sedan förra våren.
I fredags firade vi en på jobbet som fyllt jämt och det slank ner ett och annat glas vin vilket resulterade i en trött sliten och bakis Lisa på lördagen men det var bara att bita ihop och ge sig på det igen i syrran stuga(men det tar emot dagen efter, man är inte 20 längre på gott och ont). Sov iallafall en stund i en baden.baden i solen och kunde skylla på att jag är sjuk hehehehe ska väl ha sjukdomsvinst eller........förresten har jag blivit mobbad i helgen av min syrra...........hon har bett mitt hyra kursgården vid sin stuga som ägs av DHR.
Så hahahahaha jag ska skvallra för mamma att du mobbar mig..buhuuuuuuu =(.......och då kommer hon att ge dig utegångsförbud eller vad mammor ger sina barn som närmar sig fyrtio eller är det straff nog kanske hmmmmmm.....jag tror det.....puss på dig iallafall.
Är glad att jag har dig när man får komma till din stuga och dricka vin och ha det bra o annars också ju......

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag ska ta hand om dina grabbar och du ska bara ta hand om dig själv! Och våga inte ens tänka på att bryta sjukskrivningen... Nu ska du bara bli frisk!

2008-04-30 @ 16:36:59
URL: http://[email protected]
Postat av: zyraan

...*ler*...puss!!!!

2008-05-02 @ 22:03:36
Postat av: Leonard Bohen

Lisa jag har också ögonmelanom,den upptäktes i mars i år.Roligare besked kan man få,om man nu fick något besked överhuvudtaget från det lokala sjukhuset.När jag fick en tid för att skanna levern förstod jag att det var cancer och inte näthinneavlossning.Konstigt nog kändes det inte särskilt speciellt.Att jag måste berätta om sjukdomen för mina anhöriga det blev det stora problemet.

2009-05-29 @ 15:33:11
Postat av: Denize

Hej! Jag var 16 år när jag fick beskedet ögonmelanom, hoppas allt har gått bra för dig:)

2010-04-19 @ 16:51:02
URL: http://denizevonwalden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0