Road-trip "Sumpan" och gospel i massor

Nu har man haft en massiv helg med gospel..........
Började i fredags med en roadtrip till Sundbyberg för att kolla på en gospelkör som heter By Grace. Hade kanonkul och man blir så laddad att ge järnet när man själv sjunger. De var helt fenomenala och hade otroligt bra solister, att så få kan va så bra och vad de bjöd på sig själva.......Stundtals var det som om man var i en gospelkyrka i Södern. Stämningen var stundtals helt otroligt och vi var nog alla lika svettiga efteråt.
Och som vanligt när vi är på roadtrip så åkte vi vilse och vi hamnade i Vällingby centrum och i Nälsta och hade inte en susning om åt vilket håll vi skulle åka. Som tur är träffade vi en Paulun-lookalike som kunde ge oss direktiv till E18. Så ännu än gång så har jag insett att:
A) jag ska ha en GPS
B) mitt lokalsinne inte är som det ska
I lördags fortsatte det med gospel-workshop med vår fd körledare och efter fredagen och denna utvecklande och inspirerande eftermiddag så hade vi konsert tillsammans med Real Life som tillhör Frälsis och det var så otroligt kul att sjunga tillsammans när alla var lika tända. Hoppas att vi snart kan ha en sån här dag till för det ger så otroligt mycket och just nu så behövde jag det.
Lördagskvällen avslutades med drinkar och öl på Karlsson på taket och Sky Bar.
Så denna helg har jag knappt varit hemma alls men jag har haft en kanonhelg som inspirerat och gett mig jättemycket. Så stort tack till alla som bidrog.........We rock............

Kommentarer
Postat av: Sari

Yeah,,,klart vi rockar...=),,,Tack själv för en trevlig helg!! kram

2008-04-08 @ 16:56:09
URL: http://frufiona.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

Har en GPS till utlåning...nästa gång..
PUSS älskade syster!
/Zyraan

2008-04-11 @ 21:34:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0