"Snillen" tänker

Hmmmmm........................tror inte att jag är riktigt funtad som alla andra då jag kan gå o klura på grejer som ingen annan tänker på.
Har t.ex hört att en man (fd kvinna) i USA är gravid...............
Detta väcker en massa funderingar hos mig:
- han är gift med en kvinna och det är ju inte deras gemensamma barn, vem är biologisk far?????
- hur har det gått till med inseminationen???via naveln???och vem har donerat????
- hur kommer man överhuvudtaget på tanken efter att man opererat om sig för att man inte känner sig tillfreds i sin kropp???
- hur presenterar man fram iden till sin fru????och var de gifta innan operationen????
- vad säger man när man kommer in på förlossningen????och hur ter sig värkarbetet?????

Jag tycker att tidningarna borde ta ett större ansvar och leverera bakgrunden och mer fakta till sina nyheter för jag vill veta mer..............

Jag har massor med fler sådana här funderingar som jag vill ha svar på.........................
Har insett att min fantasi är på tok för stor då jag även senaste tiden har funderat på hur det skulle se ut om en del önskemål från jobbet skulle bli verklighet....vem skulle göra urvalet och om man inte blev utvald vad händer då????

För er som vill veta hur det är annars då så mår jag (ja mamma jag lovar) efter omständigheterna bra......har förlikat mig med tanken om att jag har en tumör, att jag troligtvis (=inte) kommer att få tillbaka synen och att jag inte styr just nu (vilket är lite tufft, kontrollfreak som man är). Ska till Stockholm på onsdag för ett första läkarbesök på onkologmottagningen (hur man nu kan inleda ett brev med "Välkommen till onkologmottagningen", tack så j-la mycket för att jag får komma skulle ju hellre vara någon annan stans eller...).
Nä ska inte va neggo nu utan allt kommer att gå bra och det är som det är..........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0