Tjolahopp......

Då sitter man här i sin ensamhet och pillar sig i naveln. Sambon är hos brorsan på fest med grabbarna och trots att pengakassan är skral och vi bestämt tillsammans att han inte skulle gå ut så vem ringer och säger att han är på väg ner på krogen ändå. Märkligt fenomen det där:
- Jag ska inte gå och det är ändå inte så kul på krogen, till
- Tjohoooo party on jag är kung i baren och det ordnar sig alltid med pengar.....jaha så kan det gå.
Man kan väl alltid hoppas att huvudvärken inte blir alltför jobbig imorrn. Yeah right!!!!!!!
Och sedna händer det som man fattade, telefonen ringer och det är sambon som är på väg från parkeringen, rätt rund under fötterna, man hör inte vad han säger mer än 20 sekunder och vad f-n är det som händer om 20 sekunder. Jo han släntrar in, kan knappt gå, sluddrar och stupar isäng direkt. Ja så kan det gå när man inte är 20 längre.........
Själv  har man haft en myskväll med ungarna till kassa tv-program men vad gör man inte för barnen. De sover som stockar sedan länge och kommer att vakna tidigt imorrn och störa pappa.........nääääää så kommer det inte att bli eftersom jag ligger närmast dörren men man kan väl få drömma.
Nä nu ska jag skynda mig att försöka somna före sambon så att jag kan sova lite eftersom jag kan ana att snarkningarna blir ganska högljudda inatt...................Go natt..................

Ps. Förresten har jag köpt en Toyota Corolla -94 röd som går som ett skott och jag ska f-nimej inte låna ut den till nån så det så.......Ds

Kommentarer
Postat av: Sari

Grattis till nybilsköpet...Det är bra bilar det d är,,,och går fort som bara den,,,Kör försiktigt!! kram

2008-08-10 @ 11:29:32
URL: http://frufiona.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0