Traderoholic

Ja det är jag det....gick med för ett par dagar sedan och jag är betydligt fattigare. Jag vill ha, jag vill ha, jag vill ha.......
Börjar inse att det finns massor med saker som jag ine hade en aning om att jag behövde/behöver/längtar efter/vill ha. Har blivit helt galen nu och handlar och budar på smycken......pilgrim och snö i en salig röra. Dessutom har jag span efter ett smyckeskrin till alla smycken. Måste ha eftersom mitt system att ha dem i ett glasögonfodral inte funkar.
Hade inte en aning om att det finns massor med människor som säljer och köper massor med saker via tradera.....har börjat inse vilka fördelar det vara att ha koll. Födelsedagar och annat som man måste se till att hitta speciella grejer till. Blir sittande en del och spanar runt på allt möjligt och inser att folk har ganska mycket skit hemma och att det finns folk som är beredda att betala dem för att överta det. Hmmmmmm........märkligt men ser det som forskning inför min uppsats som jag vet att jag aldrig kommer att skriva men som man kan låtsas att man kollar upp diverse saker till.

Förresten så är jag sné på ICA Bäckby/posten som lyckats slarva bort ett paket trots att jag fått en avi och jag måste ringa ett nummer själv och kolla upp vad som är fel.....det är service det........ingen ordning nu för tiden......
Är ju jättenyfiken ju eftersom jag inte riktigt vet vad det var i paketet.......irriterande.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0