Äntligen fredag

Nu var det äntligen fredag.......har längtat efter denna dag hela veckan eftersom jag visste att denna vecka skulle bli jobbig. Började lite soft med skön måndag som var ganska lugn och det var skönt eftersom vi har fått en blivande psyk-syrra till oss. Annars så har veckan mest bestått i att vi har varit kort om folk, haft en del att göra och jag har varit tacksam för den hjälp som jag fått av E på jobbet. Men som tur är har ingen dött denna vecka heller, ingen har blivit allvarligt skadad, några som åkt in till sjukhus men på det stora hela en rätt ok vecka om man hade varit alla på plats. Fördelen med att va ensam är att man blir bra på att prioritera och säga nej, men nackdelen är att man inte hinner träffa de som faktiskt skulle behöva ett besök.
För övrigt så har sambon varit hemma och VAB:at i en vecka först för M och sen för E. Härliga förkylningstider..... När den ena blir frisk blir den andra sjuk så nu är det återigen dags för pencillin för E pga dubbelsidig öroninflammation, tur att han har rör i öronen så att han inte får så ont men han börjar bli uttråkad på att vara hemma. Fördelen med att sambon har varit hemma är att jag blivit ordentligt bortskämd denna vecka med hemlagat fikabröd och lagat mat nästan varje kväll när jag kommit hem från jobbet och det är så lyxigt och betyder så mycket. Skulle kunna vänja mig vid detta.........

För övrigt:
- är fortfarande rökfri, snart 4 månader (wohooooooo och vågen)
- är lite sårad av en nära som jag tycker inte är riktigt rättvis just nu
- skulle behöva lite ledighet för att reflektera lite över livet i stort (hmmmm lite djup idag känns det som)
- är jag så glad att E är hos oss...... känns som på den "gamla goda tiden" hihihihi (har saknat samarbetet och det märks nu)
- har blivit sugen på att tatuera mig igen (undrar varför...)

Näääää.........nu ska jag kolla lite på teve=somna tidigt i soffan alltså.

Förresten så kan jag berätta att kirurgkliniken har släppt mig då MR inte visade något annat än det man redan trodde.....en förstorad binjure så de skulle remittera mig vidare till medicin och där går jag ju redan. Ska i nästa vecka lämna ytterligare prover för att se vad det kan vara som orsakat detta så vi får väl se hur det går.....
fortsättning följer.................

Kommentarer
Postat av: Emma

Klart du ska tatuera dig :-). Jag har också saknat samarbetet!

2008-02-01 @ 22:16:42
URL: http://enligtemma.blogg.se
Postat av: zyraan

..hoppas jag inte är den nära du nämner..
Tatto...hmm..ålderskris eller..hihi..

kramis!!

2008-02-04 @ 12:03:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0