Paniiiiiiiiik

Jaha då var man ensam eftersom min kollega går på semester en vecka........vet inte hur det ska gå att ensam ha hand om tre hus men det får ordna sig......bara att andas i fyrkant asg hahahahaha.
Nä tror inte att det kommer att bli problem om inte det hopar sig alltför mycket. En sak i taget och andas............
Har förvarnat om att hon är ledig och vi har tillsammans gått igenom allt som eventuellt kan tänkas hända på hennes hus så jag känner mig redo eller så redo som man kan bli.
Det är ju bara jobb onsdag och torsdag sedan är det helg så man kan vila upp sig och om prognosen stämmer kommer det att bli stekhett så Måla here we come........
Har precis fått veta att sambon troligtvis ska jobba på fredag så nu verkar det som att det inte blir något speciellt firande på nationaldagen utan man får väl ta det lugnt poola lite om det är varmt och bara ha det gott.

Annars så rullar livet på som vanligt och det är  faktiskt så att jag börjar längta till semestern. Ska bli skönt att vara ledig och få koppla bort jobbet helt ett tag........
Har ju ett kanonjobb men nu behövs semester så man orkar och får ny energi........är ju inte som E som verkar fixa allt och lite till. Har hon inte jobb så fixar hon det, har hon massor att göra så fixar hon mer och på något märkligt sätt får hon ihop det....kan du dela med dig av hemligheten tack. Vill veta.........och sover du överhuvudtaget?????? Har hört att stress i små mängder kan vara bra men vart går gränsen????? Så jag helgarderar mig och gör så lite som möjligt för att vara på den säkra sidan....man vill ju inte bränna ut sig =) Är ju inte så bra på gränssättning och speciellt inte på mig själv hahahaha.......

Ha det gott och sola i måttliga mängder............men njuuuuuuuut av det härliga vädret.

Kommentarer
Postat av: E

Ha, önskar det fanns en hemlighet! Nej just nu sover jag inte men annat blir det på fredag. Min karl jobbar oxå så vi kanske kan bli poolare?

2008-06-03 @ 22:26:37
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0