Nu är det bara att vänta...........

Har idag varit i Stockholm för borttagande av den radioaktiva plattan i ögat, återbesök om fyra veckor och om sex månader kan de sia om det har givit resultatet. Så nu är det bara att vänta......och det är ju inte det roligaste. Ser just nu ut som om jag har åkt på stryk så jag är tacksam att det är solglasögontider. Hade idag moraliskt stöd av sambon som skulle se till att jag kom hem om jag blev trött efter narkosen (så jag inte hamnade i Göteborg eller nå´t för att jag somnade på tåget). När jag åkte till operation gick han och käkade lunch och sen var jag klar. Var tillbaka på avdelningen efter en timme idag och blev utskriven vid 15.30-tiden.
Så nu ska jag officiellt vara hemma i två veckor käka praliner och pilla mig i naveln. Det ska bli såååååå kul.
Nä skämt åsido, har en del inplanerat. Imorgon ska E till öron på återbesök, onsdag vaccinering av ungarna för TBE och torsdag ska vi till skolläkaren med M. Och det är ju tur att man ska va hemma och ta det lugnt och vara "sjuk"........hahahahahaha. Ska ju även se till att altanen blir funktionsduglig och klar framförallt. Hoppas även att det blir fint väder så att jag kan vara ute och fixa till min solbränna tills jag ska börja jobba igen.


 från syster pirat.....................
AAAAARRRRGGGGGHHHHHH.......jag mår bara fint och allt verkar ha gått bra hittills så förhoppningsvis blir det inge mer nu.........*håller tummarna jättehårt*

Ps. Har även konstaterat att jag inte har potential att bli opiatmissbrukare då jag blev trött som bara den på lite knark idag.....kunde knappt hålla ögonen öppna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0