Vad är det som händer??

Ja vad är det som händer i livet egentligen?????
I mitt liv går det i 120 just nu. Och det blir lite intensivt då och då.
Har precis kommit hem från att ha tillbringat några timmar med mamma och ungarna på marknaden.
Det var full rulle med karuseller, shopping, langos och hög volym.
Sambon var hemma och målade i M´s rum som vi tömde på förmiddagen så äntligen har det kommit igång där. Hon har bestämt att det ska bli rosa/lila fondväggar med grått på övriga väggar och det blir nog bra när det blir klart. Har hittat ett klädskåp till henne men självklart fanns det inte inne idag. Typiskt.
Annars så händer det massor just nu. Verkar som att hösten är den mest intensiva tiden på året och det är lite jobbigt när man är trött ändå.
Har under veckan varit på planeringsdag i Klackberg och det var trevligt.
Femkamp med diverse olika svåra övningar. Vi förlorade men det spelar inget roll då tävlingsmänniskan i mig inte triggades igång. Drack vin i hytterna och åt mat (vilket mer passar mig). Trevligt umgämge med kolllegorna, lite tårar, mycket skratt så allt var som vanligt helt enkelt. Tråkigt och tröttsamt bara att jobba på fredagen då man helst ville åka hem och vila, inte träffa patienter.
Nästa vecka bär det iväg en dag till Stockholm för ADHD-paneldebatt. Det ska bli spännande som bara den (ja jag vet att jag är lite nördig bara).
Veckan därefter ska jag börja bli utlånad till ett annat arbetsställe så det ska bli spännande och vi ska dessutom ha sjuksköterskekonferens i Örebro.
När man ska hinna jobba det vet jag inte än men det ska väl gå att trycka in mellan allt annat. Utöver detta så kommer vi att fortsätta renovering hemma med vardagsrum om allt går som det ska.
Puhhhh......blir trött bara att tänka på allt. Måste nog vila mig lite...........

Kommentarer
Postat av: Eva

Kul att veta lite om Klackberg. Placerar mig direkt i hytten och dricker vin.

2009-09-02 @ 22:07:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0