Sportlov och lagen om alltings jävlighet

Äntligen två dagars semester och sportlov. Har längtat som bara den och planen var ett besök på stan med buss idag och imorgon utflykt till Örebros badpalats. Men som vanligt så ville ödet annorlunda. E vaknade igår kväll med feber och var kokhet så M och jag har idag varit på stan tillsammans med syrran och kusinen medan han har sovit och legat som en degklump på soffan. Vi har gjort tjejgrejer som spanat på bokrean (och handlat lite), klippt oss och köpt skor. Utöver detta så var vi och fikade (semlor och pannkakor) och spanade i fler affärer. Och M uttryckte det bra idag när hon sa att det är skönt att göra saker ihop bara hon och jag utan pappor och brorsor.
Planen för imorgon har vi inte direkt bestämt ännu. Allt hänger på hur E mår och om han måste vara hemma och ta det lungt. Om det så får vi väl se vad M hittar på och med vem.
Näääää.........nu ska jag gå och fixa resten av tillpiffningen idag. Har köpt hårfärg så här ska det donas.

Psssst........uppdatering om solariet.
Det var inte till personalen utan till en patient och som vanligt så är det lagens om alltings jävlighet eftersom när jag skulle sätta ihop det så fattades det två delar men som tur är så finns det personer som finner på råd i såna akuta situationer och det är man tacksam för.



Kommentarer
Postat av: Emma

...och fungerade gjorde det också! Men du, dags att börja fundera på hur 17 vi ska få tillbaka det :-).

2009-02-26 @ 19:17:28
URL: http://enligtemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0