Och de nominerade är.........

I dessa tider när det är glamour och galor för hela slanten har lilla jag blivit nominerad...ja inte till något direkt pris ellere en oscar men ändå en nominering är en nominering.

Jag har blivit nominerad av........

Emma

och hennes blogg läser jag jämt....



Reglerna för den som vill ge vidare en award till andra:

- De som mottagit awarden ska lägga upp en bild på den.

- Länka till den bloggen du fick den ifrån.

- Ge den vidare till så många andra bloggare du vill & länka till deras sidor.

- Lämna ett meddelande i deras bloggar, så de vet att de fått awarden.

Och de som jag nominerar är............trumvirvel tatatatatatatata

Sari
Mickis

Och tack för att jag får ta del i ert liv.............
lite grann iallafall.........


Kommentarer
Postat av: Mickis

Tack snälla du....vad du är gullig =)

2009-01-13 @ 22:10:09
URL: http://mickis74.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0