Fest-kupp

På fredag är det dags för personalfest på jobbet och det verkar som att det kommer att bli en fest att minnas eller en total-flopp. Vi får se på måndag.........
Jag och E satte vår plan i verket nu i måndags då vi beslutade att bjuda vår andra kollega som ligger i skilsmässa på festen då A) ekonomin inte är den bästa och B) hon behöver få festa och dansa lite. Så sagt och gjort jag ringde och berättade att hon inte hade så mycket till val och att vi förväntade oss att hon ställer upp. Så nu är allt klappat och klart. Det blir fest på fredag och middag innan. Muhahahahahaha......ibland måste man få bestämma lite över andra. Hoppas bara att hon får trevligt om inte annat så får vi se till att det blir trevligt. Vad kan egentligen gå fel.
Nu ska vi bara fixa skjuts hem och sedan är allt frid och fröjd.......

Annars så är det tydligen efter tre som allt händer på jobbet när man gått hem. Väntar på att få kontakt så jag får veta vad som hänt idag efter min hemgång. Spänningen är oliiiiiiiiiiiiidlig......................

Kommentarer
Postat av: Eva

Ja spänningen är verkligen olidlig! Än har jag inte sett något i Sala Allehanda eller hört rykten men men....



Och stackars rara sjuksyster...hoppas hon överlevde er. Har sett hur systrarna kan svänga sina dansanta klackar på personalpartaj! Ska släpa hem henne till mitt eventuellt nya hem och grilla...oavsett om det blir i vinter.

2009-05-30 @ 22:45:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0