Officiellt semester

Nu har jag officiellt semester efter 7 veckors sjukskrivning. Senaste veckan har jag känt mig som mig själv. Har tom kunnat sova på den sidan som blev uppskuren och har i princip läkt på ryggen, lite kvar bara. Orkar hitta på saker med barnen och är redo för semester och ledighet med hela familjen. Har även orkat lite utflykter med stöd av andra vuxna.
Då vädret har varit kanon har vi även varit och badat vid flera tillfällen samt spanat in bilar på Power Meet under helgen. Varmt, varmt men lite rosé till de vuxna och dricka till barnen botar det.
Nu räknar vi ned till Åland.....

Finmiddag då mamman inte orkar laga mat

Följt av Uno-spel med familjen

Ahhhh....vill inte vara med på kort.....

En mysig lördag helt enkelt...

Min ena juvel....

...och den andra

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0