Förlust



Fick igår veta att en kollega till mig på en annan anstalt plötsligt har dött.
En av de mest färgsprakande, bestämda, sprudlande person som jag mött.
Stenhård när det behövdes och mot de som behövde det och mjuk mot de som behövde det.
En person som man antigen gillade eller avskydde eller som gillade en eller inte. Turligt nog hörde jag till de hon gillade.....tror jag iallafall.....

Märkligt är det iallafall att vi i höstas bowlade och hade supertrevligt på skötersketräffen och nu finns hon inte mer. Visserligen hade vi hört att hon var dålig men de visste inte vad hon drabbats av och nu hade tydligen kroppen gett upp.



Så idag tänker jag på henne och hennes kollega och familj och hoppas att de orkar ta sig igenom detta....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0