Planeringsdagar med nya (gamla) jobbet

Ja, back in buisness igen.
Har varit borta på planeringsdagar med Beroendecentrum Västmanland som  är min arbetsplats sedan 1/9 2011. Jo jag har jobbat där innan men då var det under en annan ledning och med mycket mindre resurser.


Åkte på torsdagsmorgonen efter att ha hämtat upp alla kollergor från min sida av stan. Färden gick mot Klackberg för att i dagarna två jobba för att utveckla vår enhet till ett centrum......
Jobbdagarna löpte på snabbt och bra och mycket bra blev iallafall gjort på papper (vi får se hur det tar sig i praktiken). Kvällen bjöd på mycket vin och trevligt umgänge med kollegor. Dans och mat i en salig blandning. Tyvärr fanns det bara typ 3 skivor i bartenderns utbud vilket resulterade i att han spelade samma sak om och om igen och om man gillar det wohoooooo, men det var inte min kaka så att säga.....
Jag säger iallafall som min rumskompis......
Skönt att vara tillbaka hos dessa galningar......





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0