Stundande jul

Julen står för dörren och jag är förkyld som bara den. Hostar, nyser, snörvlar och allmän sjukdomskänsla.
Har nästan allt klart. Några småklappar kvar och julmatshandling. Hur som kommer julen ändå.
Veckan har varit fullspäckad med julmusik i olika sammanhang. Med Jasper, tittat på dottern och sonen. (Bifogar en bild på världens sötaste snögubbe)

Viktmässigt så går jag mot en smalare jul än på många år.
Tappat 18,6 kg sen 20 augusti, vilket är 3,6 kg mer än mitt mål.
Wohooooo......säger jag bara. Känns så skönt och fantastiskt. Märker skillnad på vad jag orkar men ser inte så mycket än men tror det sitter i mitt huvud.
Hur jag firade....se nedan (var ett tack från bruden i somras)
God Jul och Gott Nytt År


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0