Happy Halloween

Igår var barnen ute och körde bus eller godis tillsammans med kompisar. Fick både godis och pengar i massor. Se bild nedan.
Själv var jag på VV och vägde mig. Stod med hjärtat i halsgropen på vågen då veckan inte varit optimal med tanke på festen bland annat. Kläcker ur mig att jag är glad om det blir plus minus noll pga festen. Hon replikerar att hon måste göra mig besviken.
Hinner tänka och förbanna mig själv medan jag står där innan jag ser siffrorna......
Minus 1,9 kilo.....totalt minus 13,1 kilo sen start i slutet av augusti. Är helt jävla sjukt helt enkelt. Har fått 4 stjärnor totalt och klarat både 5 och 10 procent.
Tror att jag kan målet på minus 20 kilo till jul. Känns som det är inom räckhåll.
Hur jag firade, ansiktsmålning på kinden i form av fjäril och nya linnen. Enbart för att barnen gjorde det.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0