Nu var det slut på helgen

Jaha då var det dags att börja jobba igen. Har en jobbig vecka framför mig. Ska jobba heldag måndag o tisdag, till Stockholm på återbesök på onsdag och sedan jobba kortdag på torsdag o ledig fredag. Puhhhhh vet inte hur jag ska orka =).
Har annars i princip nykrat till. Först den polska aftonen i fredags, hmmm gick ner ett och annat glas rödvin istället för öl och sedan var det fotbollsfest eller landsorg beroende på hur man ser det med brorsan och familj som var här o kollade på fotboll och drack öl och grogg. Det var iallafall trevlig att kunna sitta ute och kolla på matchen.  Nu är det tydligen uppladdning inför nästa match på onsdag. Tydligen är det då det avgörs, eller?????

Har annars en period just nu med E som tycker att jag är dum, han tycker inte om mig och som bara gråter och gnäller hela tiden. Jag tror att jag blir tokig och jag försöker att ignorera men hur lätt är det halv sju på morgonen. Nä just nu står han inte högt i kurs men jag hoppas att det blir bättre annars vet jag inte vad jag tar mig till. Måste nog gå i terapi då eller nå´t.


Kommentarer
Postat av: Mickis

Det märks att vi har jämnåriga söner....J är precis likadan suckar Håller tummarna att det snart vänder och att dom blir goa och glada igen :)



Hoppas allt är bra med er och att vi kan ses nåt snart.

Kram Mickis

2008-06-17 @ 22:49:38
Postat av: Sari

TREVLIG MIDSOMMAR!!! kram

2008-06-20 @ 06:23:51
URL: http://frufiona.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0