Längtar efter semester

Åhhhhhh........längtar efter semester nu. Går på semester den 18 december och ska då vara ledig över hela julen och som det känns nu så är det för långt fram tills dess.
Jobbar och sliter och har fått veta att det finns en och annan sopprot som inte vet hur de ska sköta sitt jobb vilket resulterat i negativa konsekvenser för mig vilket gör mig förbannad och ledsen men tyvärr går det inte att påverka åt något håll så det är bara att bita ihop och acceptera läget. Suger när man har gjort rätt men nån annan påverkar så det skiter sig ändå.
Jag och E har annars haft repetitionsutbildning för alla hus och ytterligare två grupper så totalt 8 stycken vilket är skönt att det är gjort men man har stungtals känt sig som Piff och Puff.
Förhoppningsvis så kommer vi att inleda vaccinationer av alla som vill på jobbet under denna vecka om vi får några doser vill säga men jag håller hoppet uppe vilket jag gjort under tre veckor. Om allt går som planerat så kommer det att bli av under en vecka.

Uppdatering av köksrenoveringen är att tapeten är på plats och lister finns iallafall i köket även om de inte är uppsatta men det är en dag imorgon också.....

Och så här blev det.........







Ja det verkar som att det blir klart till jul iallafall........




Kommentarer
Postat av: Eva

Det var kul på utbildningen. Försökte sitta som ett ljus och verka lite smart...haha.

2009-12-09 @ 20:48:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0