Jag blir så förbannad.........

Ska det aldrig få vara lugn och ro......
Trodde i min enfald att snart så skulle det vara slut på eländet på dagtid och det skulle komma nya tider men inte då.
Idag har det tydligen brunnit i fleras huvuden och en person som jag håller kär är upprörd och ledsen och man börjar ju att fundera på om det verkligen ska vara så här och är det värt det i det långa loppet.
Är det så att man helt enkelt vill bli av med oss eller anser man att det är så här som man ska bete sig. Ingen respekt för andra och ingen förståelse för vår situation. Jag trodde någonstans att man som representant för någon ovanför en skulle ha dessa kvaliteter och inte bete sig hur som helst eller slänga ur sig vad som helst. 
Nä man ska inte behöva ta vilken skit som helst och man ska inte få bete sig hur som helst.......
Tyvärr är jag inte på hemmaplan just vilket gör att jag just nu inte kan göra ett skit mer än att försöka påverka på de sätt som jag kan just nu men jag bidar min tid.........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0