Äntligen klart...........

Nu är M´s rum klart och hon är supernöjd, såklart eftersom hon valt färg själv och nu är det inget barnrum längre utan ett flickrum. Sambon har slitit som ett djur för att det skulle bli klart och har även målat om hennes skrivbord.

Här kommer förvandlingen i bilder......

Nygipsat och redo för ommålning

Börjar ana vissa förändringar.....

Man anar en viss skillnad......

Och allt samlades i allrummet......

Ommöblerat, omålat och klart

Och M blev jättnöjd......speciellt med klädskåpet som slukar mycket kläder

Nu fattas det bara ett skrivbord som håller på att målas om ute i garaget sen klart.......

Helgen har varit soft eftersom vi fixade hemma. Tacksamt då att vi blev bortbjudna på lördagen så man slapp laga mat i kaoset och det är inte varje lördag man blir bjuden på trerätters middag och vin. Tackar, tackar.....

Nu laddas det inför en vecka då man kommer att vara på sin ordinarie arbetsplats två dagar och det känns märkligt, skönt och skumt på samma gång. Vet ju att det kommer att vara massor att göra då jag kommer tillbaka.
Först två dagar i Örebro för att träffa övriga kollegor i regionen därefter hjälpa till på Tillberga. Så nu ska här packas vin, lite kläder och necessär sen klarar man sig nog........

Kommentarer
Postat av: Mickis

Vad fint det blev!!! Toppenfint...

2009-09-06 @ 21:36:36
URL: http://mickis74.bloggagratis.se
Postat av: Annegret Andersson

Vad fint rummet blev!!

Hej Lisa, jag läser din fina blogg pga av att vi "dela ögat". Jag skulle gärna komma i kontakt med dig eftersom jag också bor i Västerås och har mina mörka stunder. Jag ligger precis ett år efter dig. Mitt mobilnummer finns i Eniro.

2009-09-10 @ 21:46:11
Postat av: margit

Oh, så fint ni har hjort... men mycket jobb ligger det ju bakom allt detta! Kram!

2009-11-09 @ 23:07:00
URL: http://margitholm.blogg.se/
Postat av: margit

Oh, så fint ni har hjort... men mycket jobb ligger det ju bakom allt detta! Kram!

2009-11-09 @ 23:07:37
URL: http://margitholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0