Life´s a bitch and then you die....

Ja som vanligt i min värld så fick det glada hålla i sig i en dag cirka......

Man borde väl vara van vid det här laget men tyvärr är det så att man inte lär sig utan fortsätter att vara optimisk. Kanske skulle ändra på det och börja bli realist och inse att man inte ska tro att man kan få må bra någon längre period. Är det inte det ena så är det det andra.
Ja just nu suger det rejält.........

Vill och kan inte gå in på mer detaljer just nu men har fått riktigt tråkiga besked om personer som står mig riktigt nära och det är bara att se tiden an och hoppas på det bästa och att det löser sig......

För om jag inte är optimistisk utan börjar bli pessimistisk, misstro livet och ge upp skulle det då vara jag eller skulle jag bara vara en blek kopia av mig själv......
Tror inte att jag skulle gilla den versionen av mig själv speciellt mycket.....men just nu är det inte så lätt att hålla modet uppe.....

Imorgon är en annan dag och kanske ljusnar det så småningom...........

Ha det bra och glöm inte att nuta av dagen och livet man vet aldrig när det är för sent.............

Kommentarer
Postat av: Åsa "Barbamamma"

Varm go kram till dig Lisa!!

2010-02-09 @ 21:49:40
Postat av: Sari

Kramar om Vi får pratas vid i morron...

2010-02-09 @ 21:53:50
URL: http://frufiona.wordpress.com
Postat av: Eva

Ja....inte är man rolig när man är en blek kopia av sig själv som den man en gång var.

2010-02-10 @ 19:18:00
URL: http://thegardenofeva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0