Vilken skräll.....

Besök hos dsk idag för omläggning av operationssåret och mycket riktigt och inte helt oväntat, infektion i såret vilket resulterar i att det inte vill läka. Så idag blev det sårodlat samt att jag blev insatt på antibiotika i 10 dagar så hoppas att det blir bättre nu. Ja det kan väl iallafall inte bli sämre eftersom det inte vill läka och det är över två veckor sedan operationen. Så dosetten fylldes på med ytterligare 6 tabletter dagligen då jag var så glad över att bli av med två igår. Om det inte läker nu så vet f-n vad jag gör. 
Vet bara att jag inte kommer att kunna jobba innan det läkt så vi håller väl tummarna eller?????

Har haft kontakt med min läkare på medicin som har minskat kortisondosen från 80 mg till 60 mg dagligen och har börjat skissa på ett nedtrappningsschema på cirka ett år.
Wohoo...ja det ska väl kännas att man lever men förhoppningsvis blir det väl bra sen. Var på apoteket och hämtade ut en kasse....en kasse med medicin så jag klarar mig någon vecka eller dylikt.
Helt otroligt man skulle ju kunna tro att jag är sjuk eller hur......

Annars så händer lite kul saker också...
  • Imorgon ska vi på examen i Domkyrkan för efterföljande fest på lördag em/kväll
  • Sommarkonsert med Jasper kl. 18.00 i Centrumkyrkan på söndag med genrep på fredag kväll
  • Avslutningar för barnen i nästa vecka
  • Var och hälsade på Emma med familj igår, alltid trevligt
  • Fick skattepengarna idag, välbehövligt.....
Ja det var väl det då.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0