Snart dags

Om cirka 20 minuter hämtar brorsan mig för att skjutsa mig till Uppsala.
Börjar faktiskt bli lite nervös men det kommer att gå bra. Har packat allt (hoppas jag), I-Poden är laddad med spel, musik och ljudböcker, 2 olästa böcker är med och dosetten laddad för en vecka. Har även hela och rena underkläder *fnissar* på mig utifall att som mamma skulle säga.
Kändes lite smärtsamt att säga hej då till barnen imorse när de skulle till skolan. Kommer att längta efter dem och sambon förstås. Vet ju att vi har fullt upp hela veckan med aktiviteter och tajmingen är ju inte den bästa men vad ska man göra?? Go with the flow och det ordnar sig, tur man har en snäll/underbar man som stöttar upp.

Här kommer en liten musiksnutt....

http://www.youtube.com/watch?v=wagn8Wrmzuc

Gillar tanken i videon.....och man blir lite peppad av lite popmusik så här på morgonen...

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0